Pratitelji

subota, 28. srpnja 2012.

Što je Magija?





Magija je sposobnost upravljanja energijom čija snaga proizlazi iz dubine ljudske duše i snage ljudske volje. 
Nesvjesno skrivena je u svakome i ispod površine skriva mnoge mogućnosti i potencijale,(što znači da se ljudi ne rađaju kao vještci i sještice), čekajući da se izvuče na površinu da bi ostvarila postavljeni joj cilj. Magija je umjetnost, sposobnost prepoznavanja unutarnje snage i fokusiranja energije sa određenim ciljem,koji će eventualno biti ostvaren.




Svaki magični čin,molitva, ritual, je komunikacija sa višom svijesti (Bogom, Boginjom ili drugim božanstvima,). Magija zadire iza granica prirodnog svijeta i prelazi uzrok i rezultat. Rezultat u magiji ne može se točno predvidjeti, a isti magijski rituali ne daju uvijek jednak rezultat. On varira od pojedinca do pojedinca ovisno o unutarnjoj snazi i sposobnosti upravljanja energijom.
Magija otvara mnoge mogućnosti, a vješta vještica prepoznaje ih i koristi kao najbolja rješenja, jer će u protivnom ona biti izgubljena.


Postoji više vrsta magije: – prirodna magija, ritualna magija, visoka magija, ceremonijalna magija, i svaka grana pomalo se razlikuje od ostalih ritualima, ceremonijama i praksom. Međutim osnove i korijeni u magiji uvijek ostaju isti. Razlike među granama magije proizlaze zbog individualnog pristupa vještica, razlika u kulturi, jeziku i raznolikosti božanstva koje se štuju,različitih mišljnja; i naravno različitih postupaka. Različite varijacije očituju se čak i unutar istih grana magije, posebice u istim ritualima i čarolijama koje se prilagođavaju pojedincu radi njegove lakše vizualizacije i poistovjećivanja sa osobnom energijom.

4 komentara:

  1. Moje ime je Christian Hofman. Ovo je veoma sretan dan u mom životu zahvaljujući pomoći koju mi ​​je dao dr .nosakhare da mi pomogne da povratim svoju bivšu ženu sa njegovom čarolijom ljubavi i magije. Bila sam u braku 6 godina i bilo je tako strašno jer je moja supruga zaista varala i tražila razvod, ali kad sam naišla na e-poštu Dr..nosakare na internetu o tome kako je pomogao toliko ljudi da dobiju povratnu pomoć i pomoć popraviti odnos i učiniti ljude sretnima u njihovom odnosu. Objasnio sam svoju situaciju i onda sam tražio njegovu pomoć, ali na moje najveće iznenađenje, on mi je rekao da će mi pomoći sa mojim slučajem i da sada slavim jer se moja supruga potpuno promijenila na bolje. Uvijek želi biti uz mene i ne može ništa bez svog poklona. Zaista uživam u svom braku, kakvo veliko slavlje. Nastavićemo da svedočim na internetu jer je Dr..nosakhare pravi čarolija. TREBATI POMOĆ? KONTAKT
      -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
    možete ga i dodati na Whats-app: +2349083639501
    On je jedini odgovor na vaš problem i čini da se osjećate sretno u svojoj vezi. I to je savršeno u vašoj vezi.
    Hoćeš da ti vratiš bivšeg?
    želite ljubavnu čaroliju za novog ljubavnika?
    Rješenje problema bez djece?
    Rešenje finansijskih problema?
    Slaba erekcija i brza ejakulacija?
    rješenje bolesti i bolesti tijela
    Želite da budete unaprijeđeni u svojoj kancelariji.
    Rješenje problema razvoda?
    Whatsapp ili nazovite +2349083639501 (

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav prijatelji, zovem se Šefik Džaferović. Ja sam iz hrvatske. Ovdje sam da bih prenio dobre vijesti potrebitima. Bila sam depresivna kad me supruga ostavila zbog drugog muškarca, jer sam tražio da prestanem raditi jer sam imao rak i slomio sam se. Oduzela mi je jedinu kćer, pa mi je jedina mogućnost bila umrijeti, pokušao sam je nazvati, ali ona me je ignorirala, poslao sam joj SMS poruke i odjednom mi je odgovorila i rekla da je više ne zovem i ne šaljem, pa jednog dana Ući ću u kontakt sa svojim prijateljem na Facebooku i sve sam mu objasnio, a on mi je rekao da je i ranije imao iste probleme, upoznao me s čarolijom za magiju koja se zvala Doktor ALABA, poslao mi svoj osobni e-mail i kontaktirao sam ga putem [ dralaba3000 @ gmail. com] i brzo mi je odgovorio, objasnio sam mu svoje probleme i rekao mi je da se ne brinem to je učinio za toliko ljudi koji nikada nisu vjerovali u magiju, ali pogriješila sam što sam ga pokušala uvjeriti da baci magiju i izliječi me od raka i nađi mi bolji posao i odjednom mi je poslao lijekove za svoju bolest, uzimala sam ih samo 2 dana i bila sam slobodna. Sutradan nisam mogao vjerovati svojim očima, netko je pokucao na moja vrata i nisam očekivao nikoga taj dan, odjednom sam to plakala moja supruga i nisam to mogla podnijeti, molila sam i zatražila oprost, odmah sam nazvao me moja tvrtka u kojoj sam godinama radio i unaprijeđen sam na mjesto direktora paragonske tvrtke u SAD-u, molim vas pomozite mi zahvaliti dr. Alabi na obnavljanju svega što sam prije izgubio,

    OdgovoriIzbriši
  3. Nikada u životu nisam videla ovakvo čudo, tražila sam rešenje da zatrudnim više od 8 godina nakon braka, pokušala sam sve moguće ali ništa nije uspelo dok nisam videla onlajn dokaz kako je dr Fadi pomogao mnogim ženama da zatrudne trudna sa njenom mocnom magijom, napisala sam i objasnila svoju situaciju, obecao mi je pomoci i zatrudnjecu pre mesec dana uradila sam sve sto mi je naredio i otisla sam u bolnicu po poruku i doktor mi je potvrdio da imam 5 godina dana trudna, do sada sam rodila svog zgodnog sina, moj muz je sada zadovoljan i daje mi sve sto trazim, zahvaljujuci dr. Fadyju kontaktirajte ga ako vam treba pomoc.
    * Ako želite da zatrudnite.
    * Ako želite da vratite svog dečka.
    * Ako želite da zaustavite abortus.
    * Ako želite duhovnu moć.
    * Ako želite da postanete poznati.
    * Ako želite da izliječite bilo koju bolest. Kao HIV/AIDS
    E.T.C.
    E-pošta:drfady720@Gmail.com
    WhatsApp:+2349039422406

    OdgovoriIzbriši
  4. pozdrav svima, ovdje sam da podijelim malo svjedočanstva. Moje ime je Shira elijah, imam 40 godina, udala sam se sa 31, imam samo jedno dijete i živjela sam sretno do kraja života. Nakon godinu dana braka moj muž je postao toliko čudan i ne razumijem što se događa, on je prepun od kuće do druge žene, toliko ga volim da i ne sanjam da ću ga izgubiti, dajem sve od sebe da budem siguran muž mi se vraća, ali sve bez pomoći, plačući i plačući tražeći pomoć, pričala sam o tome s njegovom obitelji ali nisam dobila odgovor. Tako mi je moja najbolja prijateljica Anna Johansson obećala pomoći. Pričala mi je o čovjeku po imenu dr. Alaba, rekla mi je da je on jako velik čovjek i pravi muškarac kojem se može vjerovati i da nema nikakve veze s ljubavnim problemima koje ne može riješiti i rekla mi je kako je pomogao nebrojenim ljudima u ponovnoj izgradnji njihovog odnosa . Stvarno sam se uvjerio, brzo sam kontaktirao njegovu email adresu, dralaba3000@gmail.com ili njegov WhatsApp/viber na taj broj +1(425) 477-2744. Objasnim mu sve svoje probleme, rekao mi je da ne moram brinuti da će svi moji problemi biti odmah riješeni. Rekao mi je što da radim da vratim muža, a ja sam to rekla, rekao je da će se nakon 3 dana moj muž vratiti i početi moliti, i to se stvarno dogodilo kako je rekao, bila sam jako iznenađena, to je tako nevjerojatno. Slava našeg odnosa s Bogom sada je vrlo bliska i oboje živimo sretno do kraja života. Ako naiđete na sličan problem, odmah ga kontaktirajte i riješite problem jednom zauvijek. I ja sam živi svjedok

    OdgovoriIzbriši