Pratitelji

nedjelja, 5. kolovoza 2012.

Vještičja boca za privlačenje novca


Ovdje je opisana jednostavana i bezopasna čarolija koju možete primjeniti i u vrlo kratkom roku dobiti rezultat – koji će definitivno pojačati vašu vjeru u moć magije i buduće čarolije.
Ovo je stara čarolija za početnike koja je učinila čuda za mnoge.


Potrebno:
– Kovanice svih veličina
(5 kuna, 2, 1, 50 lipa, 20, 10, 5)
- Osušeni kukuruz
(plod, list)
- Sjeme sezama
- Cimet u štapiću
- Klinčić – začin (eng. cloves)
- Piment (najgvirc),jamajkanski papar (eng. allspice)
- Kikiriki
- Boca, staklenka
- Zelena svijeća


Prostor pripremite za rad incensom za privlačenje novca.
Otvorite magični krug, ubacujte sastojke u bocu jedan po jedan i razmišljajte o realnim načinima na koje možete doći do novca. Zamišljajte da novac dolazi k vama u najkraćem mogućem roku. Kad ste sve sastojke stavili u bocu protresite je 5 puta i izgovorite:
“Nek mi ova magična boca,
donese puno, puno, puno novca.
Nek je novca puna ruka
što zaželim imam bez muka.
Ja te zovem dođi, dođi, dođi,
novcu dragi u moj đep sada pođi.”
Zatvorite krug.
Bocu držite na mjestu gdje obično držite novac.
Kad je čarolija napravljena “pustite je”, nemojte o njoj razmišljati ili se pitati da li će djelovati. To je potrebno učiniti da se energija koja je poslana u svemir ne bi vračala k vama kad o njoj razmišljate. Samo vjerujte da će čarolija djelovati i nastavite sa svakodnevnim životom.

Broj komentara: 13:

  1. Moje ime je Christian Hofman. Ovo je veoma sretan dan u mom životu zahvaljujući pomoći koju mi ​​je dao dr .nosakhare da mi pomogne da povratim svoju bivšu ženu sa njegovom čarolijom ljubavi i magije. Bila sam u braku 6 godina i bilo je tako strašno jer je moja supruga zaista varala i tražila razvod, ali kad sam naišla na e-poštu Dr..nosakare na internetu o tome kako je pomogao toliko ljudi da dobiju povratnu pomoć i pomoć popraviti odnos i učiniti ljude sretnima u njihovom odnosu. Objasnio sam svoju situaciju i onda sam tražio njegovu pomoć, ali na moje najveće iznenađenje, on mi je rekao da će mi pomoći sa mojim slučajem i da sada slavim jer se moja supruga potpuno promijenila na bolje. Uvijek želi biti uz mene i ne može ništa bez svog poklona. Zaista uživam u svom braku, kakvo veliko slavlje. Nastavićemo da svedočim na internetu jer je Dr..nosakhare pravi čarolija. TREBATI POMOĆ? KONTAKT
      -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
    možete ga i dodati na Whats-app: +2349083639501
    On je jedini odgovor na vaš problem i čini da se osjećate sretno u svojoj vezi. I to je savršeno u vašoj vezi.
    Hoćeš da ti vratiš bivšeg?
    želite ljubavnu čaroliju za novog ljubavnika?
    Rješenje problema bez djece?
    Rešenje finansijskih problema?
    Slaba erekcija i brza ejakulacija?
    rješenje bolesti i bolesti tijela
    Želite da budete unaprijeđeni u svojoj kancelariji.
    Rješenje problema razvoda?
    Whatsapp ili nazovite +2349083639501 (

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav prijatelji, zovem se Šefik Džaferović. Ja sam iz hrvatske. Ovdje sam da bih prenio dobre vijesti potrebitima. Bila sam depresivna kad me supruga ostavila zbog drugog muškarca, jer sam tražio da prestanem raditi jer sam imao rak i slomio sam se. Oduzela mi je jedinu kćer, pa mi je jedina mogućnost bila umrijeti, pokušao sam je nazvati, ali ona me je ignorirala, poslao sam joj SMS poruke i odjednom mi je odgovorila i rekla da je više ne zovem i ne šaljem, pa jednog dana Ući ću u kontakt sa svojim prijateljem na Facebooku i sve sam mu objasnio, a on mi je rekao da je i ranije imao iste probleme, upoznao me s čarolijom za magiju koja se zvala Doktor ALABA, poslao mi svoj osobni e-mail i kontaktirao sam ga putem [ dralaba3000 @ gmail. com] i brzo mi je odgovorio, objasnio sam mu svoje probleme i rekao mi je da se ne brinem to je učinio za toliko ljudi koji nikada nisu vjerovali u magiju, ali pogriješila sam što sam ga pokušala uvjeriti da baci magiju i izliječi me od raka i nađi mi bolji posao i odjednom mi je poslao lijekove za svoju bolest, uzimala sam ih samo 2 dana i bila sam slobodna. Sutradan nisam mogao vjerovati svojim očima, netko je pokucao na moja vrata i nisam očekivao nikoga taj dan, odjednom sam to plakala moja supruga i nisam to mogla podnijeti, molila sam i zatražila oprost, odmah sam nazvao me moja tvrtka u kojoj sam godinama radio i unaprijeđen sam na mjesto direktora paragonske tvrtke u SAD-u, molim vas pomozite mi zahvaliti dr. Alabi na obnavljanju svega što sam prije izgubio,..

    OdgovoriIzbriši
  3. zdravo ovo je moja priča! Bila sam sedam godina u braku bez djeteta, zbog čega se moj muž počeo čudno ponašati, u zadnje vrijeme dolazi kući i više ne provodi vrijeme sa mnom i rekao je da želi razvod. Tako sam postala jako tužna i izgubljena u životu jer mi je doktorica rekla da ne postoji način da zatrudnim to mi stvarno zagorčava život. sve dok nisam naišao na prijatelja koji mi je s interneta pričao o DR Alabi kako je pomogao mnogim ženama sa sličnim problemima kroz koje sam ja prolazila pa sam ga kontaktirala na:(dralaba3000@gmail.com) i objasnila mu je sve mi je rekao trebao biti osiguran prije nego što je mogao baciti čaroliju na ponovno okupljanje kako bi vratio mog muža, što sam i učinila, a on je poslao snažnu molitvu koju sam morala izgovoriti usred noći dok je bacio čaroliju ljubavi. Bilo je čudo 24 sata kasnije moj jedini muž mi se vratio i ispričao se za sve što je učinio i rekao mi da je u potpunosti spreman podržati me u svemu što želim, brzo nazovi DR Alabu i reci mu što se događa trenutak i također mi je pripremio i poslao biljni lijek za koji je rekao da će izliječiti svaku neželjenu bolest ili infekciju koja me spriječi da zatrudnem i potom me uputio kako da ga koristim prije susreta sa svojim mužem. Evo nakon korištenja ove autohtone biljke i korijena, nekoliko tjedana kasnije počela sam osjećati znakove trudnoće svuda po sebi, bila sam stvarno trudna i upravo sam rodila dječaka u 1 mjesecu. Kunem se da će cijeli svijet saznati za DR Alabu jer je spasio moju vezu i koji mi također daje djecu koju danas mogu s ponosom zvati svojom. Za svaku ženu koja misli da je to nemoguće, evo prilike da se nasmiješi i donese sreću svojoj obitelji, ljubazno kontaktiraj DR Alabu putem e-maila na: (dralaba3000@gmail.com). Ili ga WhatsApp/Viber putem +1(425) 477-2744, On je doista Bog poslan da donese izgubljene ljubavnike i donese sreću..

    OdgovoriIzbriši
  4. Nikada u životu nisam videla ovakvo čudo, tražila sam rešenje da zatrudnim više od 8 godina nakon braka, pokušala sam sve moguće ali ništa nije uspelo dok nisam videla onlajn dokaz kako je dr Fadi pomogao mnogim ženama da zatrudne trudna sa njenom mocnom magijom, napisala sam i objasnila svoju situaciju, obecao mi je pomoci i zatrudnjecu pre mesec dana uradila sam sve sto mi je naredio i otisla sam u bolnicu po poruku i doktor mi je potvrdio da imam 5 godina dana trudna, do sada sam rodila svog zgodnog sina, moj muz je sada zadovoljan i daje mi sve sto trazim, zahvaljujuci dr. Fadyju kontaktirajte ga ako vam treba pomoc.
    * Ako želite da zatrudnite.
    * Ako želite da vratite svog dečka.
    * Ako želite da zaustavite abortus.
    * Ako želite duhovnu moć.
    * Ako želite da postanete poznati.
    * Ako želite da izliječite bilo koju bolest. Kao HIV/AIDS
    E.T.C.
    E-pošta:drfady720@Gmail.com
    WhatsApp:+2349039422406

    OdgovoriIzbriši
  5. pozdrav svima, ovdje sam da podijelim malo svjedočanstva. Moje ime je Shira elijah, imam 40 godina, udala sam se sa 31, imam samo jedno dijete i živjela sam sretno do kraja života. Nakon godinu dana braka moj muž je postao toliko čudan i ne razumijem što se događa, on je prepun od kuće do druge žene, toliko ga volim da i ne sanjam da ću ga izgubiti, dajem sve od sebe da budem siguran muž mi se vraća, ali sve bez pomoći, plačući i plačući tražeći pomoć, pričala sam o tome s njegovom obitelji ali nisam dobila odgovor. Tako mi je moja najbolja prijateljica Anna Johansson obećala pomoći. Pričala mi je o čovjeku po imenu dr. Alaba, rekla mi je da je on jako velik čovjek i pravi muškarac kojem se može vjerovati i da nema nikakve veze s ljubavnim problemima koje ne može riješiti i rekla mi je kako je pomogao nebrojenim ljudima u ponovnoj izgradnji njihovog odnosa . Stvarno sam se uvjerio, brzo sam kontaktirao njegovu email adresu, dralaba3000@gmail.com ili njegov WhatsApp/viber na taj broj +1(425) 477-2744. Objasnim mu sve svoje probleme, rekao mi je da ne moram brinuti da će svi moji problemi biti odmah riješeni. Rekao mi je što da radim da vratim muža, a ja sam to rekla, rekao je da će se nakon 3 dana moj muž vratiti i početi moliti, i to se stvarno dogodilo kako je rekao, bila sam jako iznenađena, to je tako nevjerojatno. Slava našeg odnosa s Bogom sada je vrlo bliska i oboje živimo sretno do kraja života. Ako naiđete na sličan problem, odmah ga kontaktirajte i riješite problem jednom zauvijek. I ja sam živi svjedok

    OdgovoriIzbriši
  6. Moj život je uništen kada me muž poslao da se spakiram, nakon jedanaest godina koliko smo proveli zajedno. Bila sam izgubljena i bespomoćna nakon što sam na toliko načina pokušala vratiti muža. Jednog dana na poslu sam bila rastresena, ne znajući da me zove šef, pa je sjeo i pitao me razlog moje rastresenosti, rekla sam mu, a on se nasmiješio i rekao da nema problema. Nikad nisam razumio što je mislio pod tim da nije bilo problema vratiti mog muža, rekao je da je upotrijebio čaroliju da vrati svoju ženu kada ga je ostavila zbog drugog muškarca, a sada su zajedno do danas i u početku sam bila šokirana čuvši nešto od moj šef. Dao mi je WhatsApp broj DR WALE-a, što mu je pomoglo da vrati svoju ženu, to me natjeralo da osjetim malo olakšanja u sebi, baš kad sam došla kući kontaktirala sam DR WALE-a i on je tražio moje podatke i mog vlastitog muža također. Poslao sam mu detalje, također sam platio sve materijale koje je tražio da platim. nakon što je prošlo nekoliko tjedana. na ovaj dobar dan nazvala me majka i rekla mi da je moj muž molio da me želi natrag, nikad nisam vjerovala, jer moj muž je uvijek ponosan na sebe. Morala sam odjuriti do mame i na moje najveće iznenađenje, muž me moli za oprost što želi mene i djecu kući, kad sam DR WALE-u dala razgovor o iznenadnoj promjeni mog muža i on mi je to jasno dao do znanja da će me moj muž voljeti do kraja svijeta, da nikada neće otići zbog druge žene. moj muž sada radi dobre stvari koje prije nije činio, čini me sretnom i radi ono što bi trebao raditi kao muškarac bez prigovaranja. ako trebate pomoć bilo koje vrste, kontaktirajte DR WALE-a za pomoć na WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ILI e-poštom: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Moje ime je Elena Eraković i ja sam iz Srbije, ali nalazim se u Švicarskoj. Ljubav ostaje nevjerojatna kada ste sa svojom srodnom dušom i sreća zauvijek vam je osigurana. DR ISIKOLO mi je dao do znanja da se može oporaviti ono što ti život čini lijepim baš kad sam izgubila nadu da ću vratiti svog čovjeka, a on mi ga vratio. Imali smo kompliciranu vezu i svađali smo se cijelo vrijeme, a on je ostavio slomljeno srce, a ja sam bila jadna. DR ISIKOLO pojavio se nakon nekoliko pokušaja da ga ponovno osvojimo i bezuspješno. Obnovio je ljubav i vezu između mene i mog čovjeka i nakon samo 48 sati, imali smo spoj i razgovarali o stvarima, a sada se planiramo vjenčati i živjeti sretno zajedno zauvijek. Riječi ne mogu izraziti moju zahvalnost DR. ISIKOLU i svi koji su o njemu govorili pohvalno, nikada nisu lagali o njemu jer on je zaista vrijedan povjerenja. Kontaktirajte ga danas i dopustite mu da i vama pomogne. email: (isikolosolutionhome@gmail.com) ili mu pošaljite poruku putem Vibera ili WhatsAppa: +2348133261196

    OdgovoriIzbriši
  8. Bok, moje ime je Anna Trivković i ovdje sam da vam kažem više o dr Isikolu i njegovim dobrim djelima. Život nema smisla kada izgubite voljenu osobu i borite se s emocionalnom traumom koja postaje nepodnošljiva. Hvala dr. ISIKOLU koji mi je priskočio u pomoć i dao rješenje za mene kada je svaka nada izgubljena. Pred mojim očima, moj muškarac me ostavio zbog druge dame i pokušala sam na sve moguće načine da ga vratim, ali nikad nisam uspjela. Morao sam tražiti pomoć dok nisam saznao za DR Isikolo. Pružio mi je maksimalnu pažnju i podršku koju sam trebao i dao je sve od sebe i vratio mi mog čovjeka, a rezultat koji se očituje nakon 48 sati još uvijek me zadivljuje. Sada su naša ljubav i sreća ponovo oživljene i rade bolje za nas. Nemojte više paničariti jer DR ISIKOLO može pomoći i vama. Samo mu pošaljite poruku putem Vibera ili WhatsAppa: +2348133261196 ili mu pošaljite poruku putem: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja sam Melania Ivanišević Ljubav ostaje nevjerojatna kada ste sa svojom srodnom dušom i sreća zauvijek vam je osigurana. DR ISIKOLO mi je dao do znanja da se može oporaviti ono što ti život čini lijepim baš kad sam izgubila nadu da ću vratiti svog čovjeka, a on mi ga vratio. Imali smo kompliciranu vezu i svađali smo se cijelo vrijeme, a on je ostavio slomljeno srce, a ja sam bila jadna. DR ISIKOLO pojavio se nakon nekoliko pokušaja da ga ponovno pridobiju i nisu uspjeli. Obnovio je ljubav i vezu između mene i mog muškarca i nakon samo 48 sati, imali smo spoj i razgovarali o stvarima, a sada se planiramo vjenčati i živjeti sretno zajedno zauvijek. Riječi ne mogu izraziti moju zahvalnost DR. ISIKOLU i svi koji su o njemu govorili pohvalno, nikada nisu lagali o njemu jer on je zaista vrijedan povjerenja. Kontaktirajte ga danas i dopustite mu da i vama pomogne. e-poštom: (isikolosolutionhome@gmail.com) ili mu pošaljite poruku putem WhatsApp-a: +2348133261196

    OdgovoriIzbriši
  10. Nitko drugi vam ne može pomoći da riješite probleme u vezi i ljubavi bolje od dr. Isikolo
    Moje ime je Gabrijela Daničić iz Hrvatske, ali trenutno sam u Švicarskoj. Zaprepastit će vas kada znate da je sve što toliko ljudi svjedoči o DR. ISIKOLU samo istina. Muž je ostavio mene i moju djecu jer smo imali toliko svađa i svađa. I njegovi ljudi su bili protiv mog braka s njim. Toliko sam ga voljela i imala sam veliku nadu da ćemo zajedno izgraditi svijetlu budućnost. Čekala sam 6 mjeseci i nikad mi se nije vratio. Stoga sam morala kontaktirati DR. ISIKOLA koji je učinio sve što je bilo u njegovoj moći da nas ponovno spoji i vrati ljubav i sreću koju smo nekad dijelili. Vratio nam se kući nakon 48 sati baš kako me dr. ISIKOLO uvjeravao. I vi možete dobiti ovu veliku pomoć i doživjeti da mu budete zahvalni jer on nikada nikoga ne razočara. kontaktirajte ga putem e-pošte: isikolosolutionhome@gmail.com Također ga možete WhatsApp na +2348133261196

    OdgovoriIzbriši
  11. Moje ime je Melania Ivanišević iz Hrvatske. Ljubav ostaje nevjerojatna kada ste sa svojom srodnom dušom i sreća zauvijek vam je osigurana. DR ISIKOLO mi je dao do znanja da se može oporaviti ono što ti život čini lijepim baš kad sam izgubila nadu da ću vratiti svog čovjeka, a on mi ga vratio. Imali smo kompliciranu vezu i svađali smo se cijelo vrijeme, a on je ostavio slomljeno srce, a ja sam bila jadna. DR ISIKOLO pojavio se nakon nekoliko pokušaja da ga ponovno osvojimo i bezuspješno. Obnovio je ljubav i vezu između mene i mog čovjeka i nakon samo 48 sati, imali smo spoj i razgovarali o stvarima, a sada se planiramo vjenčati i živjeti sretno zajedno zauvijek. Riječi ne mogu izraziti moju zahvalnost DR. ISIKOLU i svi koji su o njemu govorili pohvalno, nikada nisu lagali o njemu jer on je zaista vrijedan povjerenja. Kontaktirajte ga danas i dopustite mu da i vama pomogne. e-poštom: (isikolosolutionhome@gmail.com) ili mu pošaljite poruku putem WhatsApp-a: +2348133261196

    OdgovoriIzbriši
  12. MOJ DEČKO MI SE VRATIO UZ POMOĆ DR. ISIKOLA I UISTINU SAM ODUŽENA
    Pozdrav svima, ja sam DIJANA MILOŠEVIČ. Kad je izgubljena svaka nada da će moja veza između mene i mog dečka ponovno funkcionirati, otišla sam na internet u potrazi za pomoći te sam pročitala i kontaktirala DR ISIKOLA koji je došao i sve popravio i ostat ću ga cijenjen do kraja života. Previše sam puta prošla kroz emocionalnu traumu zbog beskrajnih problema koje sam imala sa svojim muškarcem i to je dovelo do našeg prekida i zato sam potražila pomoć i saznala za DR. ISIKOLO koji mi je priskočio u pomoć. Rekao mi je procedure i požurivao me da se pridržavam što sam rado učinio i nije odgađao proces davanja rješenja za moje probleme i dobio sam rezultat za samo 2 dana kako me je uvjeravao. Nemojte se truditi tražiti pomoć negdje drugdje jer on je predobar u pomaganju ljudima. On je istinit i pošten pa mu pošaljite poruku putem WhatsAppa: +234-8133261196 ili njegove e-pošte: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  13. MOJ SUPRUG JE OTIŠAO I DR. ISIKOLO GA JE DOBIO VRAT MI I ZADUŽENA SAM I MORALA SAM ŠIRITI DOBRU VIJEST
    Moje ime je Nikolina Vesić. Kad me moj muškarac ostavio, bila sam traumatizirana i slomljena srca i nisam se mogla sabrati mjesecima. Učinio sam sve što sam mogao da ga vratim, ali bezuspješno. Otišao sam u drugi grad nadajući se da ću moći ispočetka. Došla sam u kontakt s drugim muškarcem s kojim sam se svim silama trudila biti, ali nije išlo jer ga nisam mogla voljeti. Znala sam da još uvijek volim i želim da mi se moj muškarac vrati. Tako sam počeo tražiti pomoć i tada sam pronašao DR ISIKOLA iz različitih pogleda koje sam čitao o njemu. Razgovarali smo i natjerao sam ga da shvati sve što sam trebao znati, vjerovao sam u njega i pridržavao se procedura. Radio je za mene i obnovio ljubav i povezanost između mene i mog čovjeka i samo nakon 48 sati kao što je obećao, moj čovjek me potražio i razgovarali smo i došao je dolje da me vidi gdje sam i pomirili smo se i postali ponovno sretni zajedno. DR ISIKOLO je vrijedan povjerenja i može pomoći i vama ako mu se obratite za bilo što. Samo mu pošaljite poruku putem WhatsApp +2348133261196 ili e-pošte: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši